Обявление за набирането на предложения за доставка на плодове и зеленчуци, мляко и млечни продукти по схема „Училищно мляко“ и „Училищен плод“ - с. Владимировци
I. Описание на обявлението
Във връзка с избор на доставчик съгласно чл. 13 б от НАРЕДБА за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема "Училищен плод" и Схема "Училищно мляко" за учебната 2019/2020 публикува настоящата обява на своята интернет страница.
Срок за получаване на предложения:26.07.2019 г., 17:00 ч., лично от участника или от упълномощен от него представител, в сградата на учебното заведение, находяща се на следния адрес: с. Владимировци, ул."Христо Ботев"№ 2. При подаване, участникът е длъжен да получи входящ номер на своето предложение.
Съгласно данните посочени в „Информационна система на образованието“ в ДГ „Радост” с. Владимировци броят на децата, попадащи в целевата група на схеми „Училищно мляко“ и „Училищен плод“, а именно децата от I до подготвителна група включително, към датата на публикуване на настоящата обява са 72 броя.
Максималният брой доставки за учебната 2019/2020 година по схема „Училищно мляко “ е до 50 доставки.
Максималният брой доставки за за учебната 2019/2020 година по схема е до 46 доставки.
Всички участници с подаване на своето предложение се задължават стриктно за спазват и изпълняват всички изисквания разписани в „Наредбата за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема "Училищен плод" и Схема "Училищно мляко" (Приета с ПМС № 251 от 27.09.2016 г., обн., ДВ, бр. 77 от 4.10.2016 г., в сила от 4.10.2016 г., изм. и доп.,бр. 19 от 5.03.2019 г., в сила от 5.03.2019 г.)“, наричано по-долу наредбата.
Предложения, получени след срока, посочен в настоящата обява, не се разглеждат.
II. Изисквания към участниците
- Всеки участник за изпълнение на съответната схема трябва да има опит в изпълнението на доставки, идентични или сходни с тези по – Схема "Училищен плод" и Схема "Училищно мляко", изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на предложението
За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да представи Удостоверения за изпълнение или списък с доставките, изпълнени през последните три години минимум 3 бр .
- Всеки един участник трябва да притежава минимум един собствен или нает с договор за наем,обект за производство и/или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните.
Във връзка с това е необходимо в своето предложение участника да предостави договор за наем или документ за собственост копие на разрешително и регистрационният номер на обекта за производство и/или търговия с храни, регистриран по реда и условията на чл. 12 от Закона за храните, с включени следните групи храни – „мляко и млечни продукти“ и група „пресни-плодове и зеленчуци“.
- Всеки един участник трябва да притежава минимум 2 собствени или наети с договор за наем, транспортни средства.
Във връзка с това е необходимо в своето предложение участника да предостави копие от талон и разрешително и регистрационният номер на транспортни средства, регистрирани по реда и условията на чл. 12 от Закона за храните, отговарящи за транспортирането на мляко и млечни произведения
- Участникът е длъжен да предостави със своето предложение заверено копие „Вярно с оригинала“ на договор, предварителен договор или писмо за намерение ",за доставка на мляко и млечни продукти от производител, който произвежда продукти, отговарящи на изискванията на чл. 10 за заявителите по чл. 13, ал. 1, т. 2 по Схема "Училищно мляко";
- Участникът е длъжен да предостави със своето предложение заверено копие „Вярно с оригинала“ на договор, предварителен договор или писмо за намерение за изпълнение на изискването на чл. 9, ал. 1 от наредбата за доставка на плодове и зеленчуци, произведени от земеделски стопани, регистрирани по Наредба № 3 от 1999 г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, в който се посочва регистрационният номер на земеделския стопанин – за Схема "Училищен плод".
- Участникът е длъжен да представи копие от сертификатите за производство по БДС стандарт както и мостри на опаковките на млякото и млечните продукти, които ще бъдат доставяни и които отговарят на изискванията на чл. 10, ал. 1, 3 и 5, за Схема "Училищно мляко".
- Заявители по чл 13 ал 1 т.3 представят писмо с намерение за доставка на мляко и млечни продукти собствено производство, отговарящи на изискванията на чл. 10 за заявителите по чл. 13, ал. 1, т. 3 по Схема "Училищно мляко";
III. Съдържание на предложението
Предложението се подава в свободен текст на български език – на хартиен носител и съдържа всички документи от раздел II- Изисквания към участниците
Забележка:предложения могат да подават участници както за двете схеми , така и за всяка по отделно при спазване изискванията на възложителя и наредбата
Възложител:
Трите имена:
(Подпис и печат) ................................................................................./п. п./* *Заличена информация на основание
чл. 2 от ЗЗЛД
Длъжност: Директор
Подпис и печат: ..........................